Digitalisering van processen

U wilt de processen binnen uw organisatie verder digitaliseren. Maar hoe doe je dat? Welke valkuilen zijn er en wat is de beste strategie om dit te doen?

Er kunnen verschillende doelen zijn om te digitaliseren.

  • Vaak is het doel efficiënter inrichten van processen
  • Processen aanpassen zodat een volledige digitale klantbediening tot stand komt waarbij de klant centraal staat
  • Alle klantcontactkanalen digitaliseren
  • Volledig digitaal (samen)werken met ketenpartners en binnen de eigen organisatie

Dit kan op verschillende manieren bereikt worden.

  • Bijvoorbeeld door vanuit de cloud te gaan werken en op die manier overal te kunnen (samen)werken met alle digitale tools ter beschikking
  • Maar ook door het optimaal integreren van verschillende applicaties

Met mijn kennis en ervaring kan ik u ondersteunen door de complexiteit terug te brengen tot een overzichtelijk geheel en te vertalen naar praktische oplossingen en een concreet stappenplan.

Neem gerust contact op om samen te bespreken wat mogelijk is.
Hans van Rosendaal: 06 – 524 527 99 of stuur een mail.